Veelgestelde vragen

.Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle sieraden worden op maat en met de hand gemaakt. Dit betekent dat er een standaard levertijd van minimaal 1 a 3 werkdagen geldt voor de onedele sieraden. De sterling zilver collectie heeft een levertijd van 12 werkdagen.

Heeft je je bestelling eerder nodig, stuur dan een mail, dan kijken wij of wij je kan helpen.

.Hebben jullie een winkel?

Ja, wij hebben een winkel! Je vind ons aan de Maasstraat 3a in Weert. Je bent welkom van dinsdag tot vrijdag van 10:00 tot 18:00 en zaterdag van 10:00 tot 17:00.

.Wat voor materialen gebruiken jullie? 

Wij maken gebruik van verschillende materialen. Deze zijn van het beste kwaliteit om zo lang te kunnen genieten van je bestelling. Je kan denken aan; sterling zilver, goldfilled, koper, messing en aluminium.

.Kan ik zelf een tekst uitkiezen voor de sieraden?

Ja, verschillende sieraden kunnen naar wens worden aangepast mits dit binnen mijn kunnen is. Plaats bij het het artikel bijv. zo je tekst (ster klein) Anne (hartje2) Sem (ster klein) Heb je een symbool gekozen maar heb je deze niet in je tekst verwerkt dan word je bestelling zonder symbool gemaakt!

.Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Indien jouw bestelling als pakketpost wordt verstuurd, ontvangt je van ons een ‘track & tracenummer’ van PostNL. Hiermee kan je op de website van PostNL inloggen en zien in welk stadium de verzending zich bevindt.

.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We doen ons best om de bestellingen zsm te verzenden. Afwijkende verzenddatums worden duidelijk op de webshop aangegeven.

.Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, dit doen wij. Tijdens het bestel proces kan je zien naar welke landen wij leveren, staat deze er niet bij? Neem dan contact met ons op om te kijken of het mogelijk is om jouw bestelling naar dit land te sturen.

.Wie levert mijn bestelling?

Onze items worden geleverd via PostNL.

.Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan betalen door middel van iDeal, PayPal, Creditcard, Eenmalige machtiging

.Krijg ik een e-mail als de bestelling is geplaatst?

Wanneer je bestelling is afgerond, ontvangt je automatisch een bevestiging per mail op het opgegeven e-mail adres.

.Ik heb geen betaalbevestiging ontvangen!

Mogelijk is er iets verkeerd gegaan tijdens het betaalproces. Wij krijgen deze melding ook binnen en zullen contact met je opnemen. Uiteraard kan je hierover ook contact met ons opnemen.

.Ik heb een klacht!

Uiteraard streven we naar tevredenheid bij onze klanten. Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht, laat het ons zo snel mogelijk weten. Sieraden die voor jouw worden gemaakt met een persoonlijke quote, datum of naam kunnen niet worden geretourneerd. Al deze sieraden worden namelijk met de hand letter voor letter in het metaal geslagen, soms is een letter een beetje schever dan de ander maar dit is dan ook een van de charmes van de tekst sieraden.